Header Ads

Ova Knjiga ima svoje čuvare

Zgodan, namirisan i elegantno obučen Jevrej je jednom ušao na skup i govorio jako dobro. Nakon što se okupljanje završilo, el-Ma’mun (sedmi halifa Abbasida) mu je rekao: “Jesi li ti Jevrej?”
On odgovori: “Jesam”. El-Ma’mun reče: “Zašto ne primiš islam?” On odgovori: “Ne želim da napustim vjeru mojih predaka”. Godinu dana nakon ovog događaja, El-Ma’mun je opet sreo istog Jevreja na skupu. Na El-Ma’munovo iznenađenje, primio je islam i govorio detaljno o islamskom zakonu. Kada se skup završio, El-Ma’mun ga pozove na stranu i reče: “Zar ti nisi osoba s kojom sam ranije razgovarao?” On odgovori: “Jesam”. El-Ma’mun reče: “A šta te navelo da primiš islam, iako sam ti ranije to ponudio?”
On odgovori: “Ja sam po zanimanju kaligraf, pa sam svojeručno napisao tri primjerka Starog zavjeta u kojem sam napravio dopune i izmjene. Odnio sam ih u sinagoge i kupili su ih. Onda sam svojeručno napisao tri primjerka Indžila gdje sam također napravio svoje dopune i izmjene. Odnio sam ga u crkvu i oni su ga kupili. Onda sam svojeručno prepisao tri primjerka Kur’ana gdje sam, opet, imao svoje dopune i izmjene. Predstavio sam ga njihovim bibliotekama, ali čim su prešli preko stranica, bacili su ih. Onda sam shvatio da je ova Knjiga zaštićena i primio sam islam”. (Iz knjige El-Muntazam Ibn Dževzija) Da je ovaj krivotvoreni primjerak Kur’ana došao do vaših polica, da li biste primijetili promjene kada biste vi i vaša porodica iz njega učili?
Ako ne, onda znate šta trebate uraditi. Oni koji se druže s Kur’anom su Allahov ehl i Njegovi odabranici. (Ibn Madže) Nemoj zaboraviti da podijeliš hair! Napisao: Ali Hammuda Prijevod i obrada: IslamBosna.ba

Nema komentara