ODGOVORI Je li bolje zikriti ili učiti Kur’an?
PITANJE: Es-Selamu Alejkum Ve Rahmetullah Ve Berekatuhu.
Da li čovjek ima veću nagradu ako zikri ili obnavlja Kur’an na poslu? Allah vas nagradio
ODGOVOR: Alejkumusselam ve rahmetullahi ve berekatuhu. Hvala Allahu i neka je salavat i selam na posljednjeg vjerovjesnika, a zatim: Nije mi poznat neki šerijatski tekst u kojem se direktno govori koji od ova dva ibadeta je bolji. Međutim, ako analiziramo šerijatske tekstove (Kur’an i vjerodostojni sunnet) o učenju Kur’ana i zikrovima možemo zaključiti sljedeće: Da je učenje Kur’ana došlo u općoj formi, tj. da je pohvaljeno (mustehab) učiti Kur’an u svim vremenima, izuzev Ramazana kada je to još više potvrđeno. Dok je učenje većine zikrova vezano za određena vremena, mjesta ili stanja osobe. Poput jutarnjeg i večernjeg zika, zikra pred spavanje, nakon buđenja iz sna, noćnog zikra, dnevnog zikra, zikra poslije namaza, dova izlaska i ulaska u mesdžid, kuću i kupatilo,zikra pri srdžbi, musibetu, kukurikanju pijetla itd.
U svim ovim situacijama Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je zikrio ili preporučio da se zikri. A to znači, da je u tim vremenima, mjestima ili stanjima bolje zikriti nego učiti Kur’an, jer da je bilo vrednije tada učiti Kur’an ne bi Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, zikrio tada i preporučio zikrenje. A mimo tih stanja je bolje učiti Kur’an nego zikriti. Ve billahi tevfik. mr. Zijad Ljakić – http://www.ehlus-sunne.ba
ODGOVOR: Alejkumusselam ve rahmetullahi ve berekatuhu. Hvala Allahu i neka je salavat i selam na posljednjeg vjerovjesnika, a zatim: Nije mi poznat neki šerijatski tekst u kojem se direktno govori koji od ova dva ibadeta je bolji. Međutim, ako analiziramo šerijatske tekstove (Kur’an i vjerodostojni sunnet) o učenju Kur’ana i zikrovima možemo zaključiti sljedeće: Da je učenje Kur’ana došlo u općoj formi, tj. da je pohvaljeno (mustehab) učiti Kur’an u svim vremenima, izuzev Ramazana kada je to još više potvrđeno. Dok je učenje većine zikrova vezano za određena vremena, mjesta ili stanja osobe. Poput jutarnjeg i večernjeg zika, zikra pred spavanje, nakon buđenja iz sna, noćnog zikra, dnevnog zikra, zikra poslije namaza, dova izlaska i ulaska u mesdžid, kuću i kupatilo,zikra pri srdžbi, musibetu, kukurikanju pijetla itd.
U svim ovim situacijama Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je zikrio ili preporučio da se zikri. A to znači, da je u tim vremenima, mjestima ili stanjima bolje zikriti nego učiti Kur’an, jer da je bilo vrednije tada učiti Kur’an ne bi Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, zikrio tada i preporučio zikrenje. A mimo tih stanja je bolje učiti Kur’an nego zikriti. Ve billahi tevfik. mr. Zijad Ljakić – http://www.ehlus-sunne.ba
Post a Comment