Header Ads

NASER ORIĆ ZA HAYAT: SLOBODAN SAM ČOVJEK, A TAJ MINISTAR KOJI SPOMINJE ZATVORE JE OBIČNI BALAVAC

Od jutros mediji u BiH i regionu pišu o tome kako je Naser Orić nekadašnji komandant Armije Republike Bosne i Hercegovine bio na području Srbije. Posebno burno su reagirali srbijanski mediji pitajući se kako je Orić za kojim je Srbija raspisala potjernicu ušao u Srbiju. Naime na Facebook je objavljena fotografija koja je kako se tvrdi snimljena u jednom restoranu u Užici. Orićev boravak u Srbiji po prilično je naljutio Nebojšu Stefanovića predsjednika Vlade Srbije i ministra unutrašnjih poslova. On je kazao, pišu srbijanski mediji da za Orića ima posebnu preporuku odnosno da što prije vidi unutrašnjost zatvora u Sremskoj Mitrovici, Valjevu, Požarevcu ili Nišu. Orić je večeras gostovao u Upitniku Hayat TV-a. Međutim, nije ni potvrdio, a ni demantirao priče da je bio na području Srbije. - Ja sam slobodan čovjek mogu da hodam gdje hoću. Neću reći jesam li tamo bio ili nisam. A što se tiče tih poruka da bi trebao pogledati neke zatvore, želim naglasiti da je taj ministar obični balavac i dok sam ja hodao po tim zatvorima on nije znao za njih. Sve ovo što se posljednjih dana dešava u Srbiji on ne zna gdje mu jer glava, a gdje stražnjica a mora nešto pričati. Neka se bavi svojim poslom i ostavi Nasera Orića na miru. Ja ima prijatelja i Srba i to ne krijem – kaza je između ostalog Orić za Hayat TV. Kompetan njegov odgovor na polemiku o tome da li je bio u Srbiji ili ne, pogledajte u videu. (Hayat/Foto: Hayat)


Nema komentara