Header Ads

Tinejdžer ubijen dok je razgovarao sa majkom: "Moj sin je sada u džennetu, slijedit ću ga"

Majka jedne od žrtava terorističkog napada u Christchurchu otkrila je da je razgovarala telefonom sa sinom u trenutku kada je ubijen. Šesnaestogodišnjak Hamza Mustafa, koji je prisustvovao molitvi u džamiji Al Noor sa bratom Zaidom (13) i ocem Khaledom (44), pozvao je majku Salwu nekoliko trenutaka nakon dolaska teroriste. Razgovarao je sa majkom dok je pokušavao pobjeći sa mlađim bratom. - Mama, neko je ušao u džamiju i puca na nas – kazao je majci dok je bježao sa bratom koji je već bio ranjen u nogu.

 Nekoliko trenutaka kasnije, dok su razgovarali, Salwa je čula pucanj i Hamzin vrisak. Pokušala ga je dozvali, ali je, ispričala je medijima, čula samo njegov tih glas, a zatim je uslijedila tišina. Ostala je na vezi 22 minute, pokušavajući dobiti odgovor od sina. - Telefon mu je bio upaljen, ali nismo mogli razgovarati. Nakon toga je neko uzeo telefon i rekao mi da mi sin ne diše, da misli da je mrtav – ispričala je Salwa za Stuff. Brat Zaid je uspio pobjeći, ali je otac Khaled također ubijen. Zaid se nalazi u bolnici, gdje se oporavlja od dvostrukog ranjavanja. Majka opisuje sina Hamzu, koji je pohađao srednju školu u Christchurchu, kao "najboljeg dječaka koji je uvijek bio brižan i ljubazan". - Moj sin i suprug su u džennetu sada i mi ćemo im se tu pridružiti, slijedit ćemo ih – kazala je.

Hamza i Khaled su među 50 žrtava terorističkog napada u džamijama u novozelandskom gradu Christchurchu.

Nema komentara