Header Ads

Heroj Ilhan Atli: Turčin iz Burse koji je položio život braneći Bosnu i Hercegovinu

Heroj Ilhan Atli je Turčin iz Burse koji je 1992. godine došao u Bosnu i Hercegovinu, kako bi pomogao narodu Bosne i Hercegovine u borbi protiv okupatorskog agresora. Njegovi roditelji su se protivili njegovom odlasku u rat, jer je bio veoma mlad, pun života i snage i oni nisu htjeli da izgube sina jedinca. Unatoč protivljenju svojih roditelja, Ilhan dolazi u Bosnu i Hercegovinu i priključuje se revodima Armije Republike Bosne i Hercegovine. Na rastanku sa svojim ocem, Ilhan mu je rekao: “Oče, dok mi braća tamo ginu, ja ne mogu biti ovdje. Ja moram ići u Bosnu.” Poginuo je 17. aprila 1993. godine. Prije smrti on je napisao pismo svojim ratnim drugovima, a u pismo je, između ostaloga pisalo: “Selam braćo! Ako umrem, moj tabut odnesite u selo moje bake u Turskoj. Sve moje stvari dajte siromašnima, kojima je to i potrebno. A za vas imam samo jedan zahtjev. Borite se do posljednjeg daha i branite našu Bosnu!” Iako je Ilhan dolazio iz vrlo bogate porodice, njegov nagon da pomogne Bosni i Hercegovini i Bošnjacima je bio puno jači. Nije izabrao put uživanja u novcu i raskošu, već je izabrao put pomoći, pomoći onima koji su pomoć i trebali! „I ne recite za one koji su na Allahovu putu poginuli: “Mrtvi su!” Ne, oni su živi, ali vi to ne znate“! (kameni-spavac)

Nema komentara