Header Ads

Lipovača: Ponosan sam što sam dobio orden kojeg je dobio i Reis Čaušević

Nakon što je dobio orden od Pravoslavne crkve na posveštenju hrama u Bihaću, Hamdija Lipovača nekadašnji načelnik Bihaća i premijer Unsko-sanskog kantona, doživio je izlijeve mržnje od strane Bošnjaka.
Lipovača je u svom stilu, bez imalo nervoze, na svom facebook profilu uputio poruku javnosti koju ovom prilikom prenosimo u cjelosti: "Nimalo iznenađen količinom mržnje i bijesa koje ispoljavaju pojedini nacionalizmom ostrašćeni portali, želim javno kazati da odlikovanje Orden Svetog Save koji mi je dodijeljen od strane SPC dozivljavam kao dodatni podstrek za izgradnju BiH, koja je i muslimanska, i srpska, i hrvatska, a nikad samo muslimanska, samo srpska i samo hrvatska.
Ovo drugo upravo jeste ono sto pojedini portali i njihovi politički mentori žele. I zato su nervozni i bijesni. Lako je biti velik prema jakima, ali treba biti velik prema slabijima i malobrojnijima. Vjerujem da ce se mnogi ugledati na pozitivan primjer iz Bihaća i Krajine i djelovati u svojim sredinama na način kako sam ja djelovao kao SDP-ov načelnik i premijer. Poručujem ostrascenim nacionalistima da sam ponosan sto sam dobio ovako visoko priznanje prvo zato sto dolazi od crkve druge vjere, a drugo, sto je isti orden dobio i nas krajišnik, reis ul ulema Dzemaludin ef. Čausevic. Krajišnici su čudo, zar ne.", poručio je Lipovača. Zaista čudno da Lipovača nigdje nije spominje da izljevi mržnje od strane Bošnjaka nisu zbog ordena, već zbog njegovog 'cmakanja' sa najvećim neprijateljem BiH, čovjekom kojem smetaju džamije i 'arlaukanje' sa istih.

Ceremoniju dodjele ordena i Lipovačino cmakanje sa Dodikom možete pogledati OVDJE

Nema komentara