Header Ads

Alma Zadić razočarala Bošnjake: Nisam muslimanka, ateistkinja sam.

Alma Zadić stigla je u Beč iz Bosne i Hercegovine kada je imala deset godina. Ona je danas ministrica pravde u neugodnoj koaliciji liberalnih Zelenih i tvrdih antiimigrantskih konzervativaca, piše New York Times o prvoj ministrici u austrijskoj vladi koja nije rođena u Austriji. Alma Zadić nesigurna je da stoji pored prozora u svojoj kancelariji. Otkako je postala austrijska ministrica, prijetnje koje stižu do nje su nemilosrdne. "Metak je rezervisan za vas", pročitala je jednu od posljednjih prijetnji, piše New York Times. Samo nekoliko sati nakon što je prošlog mjeseca položila zakletvu, Zadić je dobila policijsku zaštitu. Kćerka bosanskih izbjeglica i članica napredne partije Zelenih, Zadić je ušla u politiku prije tri godine s jasnim ciljem - boriti se protiv utjecaja krajnjih desničara. Danas je otpužena da brani politiku koju su ranije kreirali desničari da bi efektivno spriječili ljude poput njenih roditelja da uđu u zemlju. Ukratko, to je moralna dilema s kojom se "proizbjeglički" Zeleni suočavaju nakon koaliranja s konzervativcima kancelara Sebastina Kurza. Zeleni su zamijenili desničarsku Slobodarsku stranku te stavili klimatske promjene na dnevni red. Međutim, oni postaju i saučesnici u imigracijskoj politici Kurza.  Ministrica Alma Zadić: I Austrija i Bosna su dio mene U nastavku teksta New York Timesa, Zadić opisuju kao pametnu, mladu, idealisticu, pobjednicu i ponosnu nositeljicu bosansko-austrijskog identiteta. U jednom dijelu porede je sa političarkom Alexandrijom Ocasio-Cortez iz SAD-a. Njena priča je u mnogo čemu moderna bajka - djevojka iz izbjeglištva koja postiže izvrsne rezultate u školi te brzo napreduje u karijeri, izabrana je u Parlament i postala visoka članica kabineta sa 35 godine. Ali, ono što je Zadić učinilo herojem kod jednih, pretvorilo je u metu kod drugih, navodi autorica teksta Kagtrin Bennhold. "Sada stranci dobijaju ministarske položaje. Propadanje Austrije", navodi se jedan Twitter post kao primjer. Cijena prelaska u vladu bila je visoka, kako osobno tako i politički, priznala je Zadić u intervjuu za New York Times. Međutim, ona priznaje da bi ustupanje mjesta za krajnje desničare bila mnogo veća cijena. Zadić naglašava da čini razliku ko je u Vladi. Ona se prisjetila da j bila tinejdžerka 2000. godine kada se konzervativnoj vladi pod vodstvom Jorga Haidera prvi put pridružila Slobodarska stranka. Tada su ostale evropske prijestolnice zamrznule diplomatske odnose s Bečom, a njeni roditelji plašili su se da bi mogli biti deportovani. "Bila sam i dalje mlada, ali mogla sam to osjetiti. Znam da su moji roditelji strahovali šta će se nama desiti", kaže Zadić. U razgovoru za Times Zadić je istakla kako je njena prošlost bila nevažna dok je radila kao uspješna advokatica. Međutim, kada se odlučila ući u politiku 2017. godine, kaže kako je sve stiglo. Naslov u jednim nacionalnim novinama posebno joj se urezao u sjećanje. "Nazvali su me izbjegličkim djetetom", kazala je Zadić te nastavila: "Živjela sam u Austriji 25 godina, pravnica sam, imam doktorat, nisam bila ni izbjeglica ni dijete, ali shvatila sam da me moja prošlost još definira". Nakon što se pridružila austrijskoj vladi, priča kako su je nervirale njene kolege iz Zelenih koje su isticale kako je prva muslimanska ministrica u zemlji. "Niko vas danas ne pita da li ste protestant ili katolik. U sekularnoj državi uopće ne bi trebalo biti važno koja je vaša religija i gdje ste rođeni sve dok ste spremni raditi za svoju državu", istakla je Zadić.   Ona je također naglasila da je nerviraju stalne pretpostavke da je muslimanka jer je ateistkinja. Kazala je da u njenoj širom porodici ima i muslimana, i kršćana i pravoslavaca. Također je dodala da njeni roditelji nikada nisu bili religiozni ni za vrijeme bivše Jugoslavije. Ipak, Zadić je u razgovoru za Times istakla kako je svjesna svog utjecaja na djevojčice i dječake iz migrantskih porodica. "Ne želim ih iznevjeriti, ne želim iznevjeriti Austriju", zaključila je Zadić.

Broj komentara: 9:

  1. Ovaj svijet (dunjaluk) je od svog početka uspostavljen na principu borbe dobra i zla! Temeljni razlog za odluku, opredjeljenje čovjeka na koju stranu će se svrstati, što ga učini lahkim, olakšava tu borbu, jeste njegova prolaznost, kratkoća, i svijest i znanje da je budući život nakon smrti, vjećni život, koji je definisan načinom ovog prolaznog života. Bez tog saznanja, borba protiv zla teško da bude smišljena, razumna, nepokolebljiva!

    OdgovoriIzbriši
  2. DOSLOVNO RECENO BUDI PRAVEDNA U SRCU I DUSI BEZ OBZIRA KOJE VJERE ILI BAIRAKA NARODI BILI TEBE JE NAROD AUSRIJE LEGALNO IZABRAO DA PREDSTAVLJAS NASU DRZAVU AUSTRIJU SVIH NAS ZITELJA AUSTRIJE BEZ OBZIRA VERSKE PRIPADNOSTI ZELIMO TI MNOGO SRECE I ZDRAVLJA NA FUNKCIJU KOJU SMO TI OD SRCA POVERILI BUDI HRABRA BEZ OBZIRA NA KOMENTARE CESTITAMO NA USPEHU KOJI SI ZASLUZENO POSTIGLA ORGINAL DIPLOMAMA PUNO POVERENJA U TEBE SMO SIGURNI SVI LJUDI OVE NASE VLADE AUSTRIJE HVALA SRETNA BUDUCNOT NAMA SA TOBOM BRAVO ::

    OdgovoriIzbriši
  3. Nije bitno što si ti danas ateista, bitno je da si ti iz Bosne otišla zato što si bila muslimanka. To nemoj zaboraviti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima toliko mnogo pametnjakovica da sebi daju pravo na tudju istinu i tudje izjave. Roditelji ateisti i sada odjednom otisla iz Bosne posto je bila muslimanka??? BIH je dobila svoju demokratju bas zbog muslimanskih pravosalvnih i katolickih ludjaka. Dobili ste to sto ste hteli. Demokratiju pa ste postali robovi EU i kapiítalizma. I dobili ste politicare koje ste sami birali. Pa sta jos hocete?

      Izbriši
    2. Po toj teoriji znači da su Hrvati, Srbi bosanski Hrvati i bosanski Srbi napustili svoju zemlju zato što su katolici i pravoslavci jer ta ista Austrija, Njemačka itd je i njih primila kao i muslimane.Pa valjda su neki otišli radi bolje perspektive i da sačuvaju živu glavu. Kada smo već kod ateista,zna se vrlo dobro da u socijalizmu nisi mogao u isto vrijeme govoriti o manifestu komunističke partije i moliti se Bogu. Nakon 2. svjetskog rata većina se priklonila socijalističkoj ideologiji koja je nudila prosperitet umjesto vjeri koja je obećavala zagrobni život.U tom duhu su generacije odrastale sve do ovog rata devedesetih, a sada se odjednom niko toga ne sjeća. Pred rat devedesetih se to promijenilo. Formirale su se nacionalne stranke i sada idemo obrnutim redom. Ko nije u stranci nema privilegija. Neki su se "snašli" pa su brzo zamijenili partijsku knjižicu vjerskom.Tako je vjera poprimila više politički umjesto duhovni smisao. Neka mi oproste oni koji su u pravom smislu posvećeni vjeri. To što se Alma izjašnjava kao ateista i što otvoreno govori o vjerskom opredjeljenju svojih roditelja prije ovog zadnjeg rata samo pokazuje da je iskrena što je još jedan plus njenom karakteru. Želim joj uspjeh u svakom pogledu.

      Izbriši
  4. Kaže da nije Bo-šnjak i da je ateista.
    Šta je to ateista?
    Ateista je čovjek kojem je sumnja iznad svakog poimanja vjere i nauke.
    Što znači ateista nikom ne vjeruje na rječ, što je u suprotnosti sa religijom.
    Vjera na rječ je osnovno pravilo kod religija.
    Zato Ateista sigurno nemože biti bošnjak B93 kojem je Kur'an časni temelj bošnjaštva.
    Ali zato jest Bosanac - Bosanka u koju kategoriju narodne i nacionalne odrednice spadaju sve univerzalne ljudske vrijednosti i sloboda svakog čovjeka.
    Bosanac - bosanka je dakle prvo čovjek (savremenim izrazom građanin) antifašista i antišovinista i antinacionalista koji pripada teritoriji, jeziku, kulturnom naslijeđu, vremenu i svojoj državi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bosanac je autohrona pasmina konja u Bosni..nacionalnost Bosanac je isto kao u Hrvatskoj Dalmatinac ili Slavonac..u srbiji Šumadinac..

      Izbriši
  5. Draha Alma svaka ti cast, samo tako nastavi ne osvrci se nacionaliste, fasiste, naciste i ostalu gamad. Ti si pametna, sposobna i inteligentna. Neka te tvoje srce i pamet vode. Sesir do poda za tebe.....

    OdgovoriIzbriši
  6. Bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. dralaba3000@gmail.com. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši